|
کد خبر: ۲۰۱۲۰۶

عکس| قانون شکنی دوباره شهره قمر؛ حمایت وقیحانه بازیگر زن از اسرائیل

عکس| قانون شکنی دوباره شهره قمر؛ حمایت وقیحانه بازیگر زن از اسرائیل

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ شهره قمر بازیگر زن سابق سینمای ایران با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام ضمن قانون شکنی دوباره از حملات جنایتکارانه اسرائیل حمایت کرد.

در این تصویر که شهره قمر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این سلبریتی جنجالی که چندی پیش بازداشت شده بود، بدون اشاره به نام اسرائیل از حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه حمایت کرد.

به گزارش دیلی فوتبال حمایت سلبریتی معلوم الحال از اسرائیل در حالی صورت می گیرد که با اعلام دادستانی کل کشور هرگونه اقدام آگاهانه در جهت تایید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی در فضای مجازی جرم انگاری شده است.

عکس قانون شکنی دوباره شهره قمر؛ حمایت وقیحانه بازیگر زن از اسرائیل که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس حمایت بی شرمانه شهره قمر از اسرائیل

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
به دعای گربه سیاه که بارون نمیاد
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سهره غمر دیگه چه جونوریه، این دیگه از کجا پیداش شد، این فاضلاب هنر چقدر ویروس و باکتری داره و رو نمی کرد، وزارت محترم ارشاد و خانه سینما لطفا همه انگل هاشو یکجا رونمایی کنه تا مردم ذوق مرگ تدریجی نشن!!!؟
پاسخ
جاسم عطلاوی
-
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
من جاسم عطلاوی فرزند شیخ زائر عاگول از عشیره ی بااصالت و صاحب بیرق عطلاوی اعلام انزجار خودم و عشیره ی بااصالت و صاحب بیرق عطلاوی را از خانم شهره قمر اعلام می داریم
پاسخ
مهسا
-
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
یا از نژاد صهیونیسته یا جیره خورش . مجبوره از حیوونای نجس طرفداری کنه ....
پاسخ
حمیدرضا
-
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بعضاً از طرف موجودات پست فرومایه عاریایی در فضای مجازی و حقیقی می‌شنوم که تمام مشکلات این مملکت رو به اسلام ربط میدن و میگن از وقتی اسلام وارد این مملکت شد بیچاره شد و وضعیت فعلی به فرهنگ اسلامی ربط داره و اگر فضائل عصر هخامنشی!!؟؟ مستقیماً به ما می‌رسید وضعیت این نبود !!
واقعا من نمی‌فهمم از کدوم فضائل عصر هخامنشی اینا حرف میزنن ؟؟! آیا فرهنگ غصل کردن با ادرار گاو فضیلت بوده یا ازدواج با محارم(خواهر و مادر و دختر) یا زندانی کردن زنان درتویله(بخاطر عادت ماهانه)؟ نه خبری از علم بوده نه فلسفه نه شعر و شاعری نه تاریخ نویسی و نه حتی طبابت ، تاجایی که طبیب مخصوص دربار هخامنشی اکثرا یونانی بودن ، حتی معماری هاشون هم همه یا از معماری یونانی گرفته شده یا بابلی در حالیکه در همون زمان یونان باستان ، سقراط و افلاطون و ارسطو و فیثاغورث و بقراط و هرودت و ... داشتن و معماری منحصر به فرد خودشونو داشتن ولی ایران عصر هخامنشی کوفت هم نداشته حتی زمان ساسانی هم کوفت نداشته،صفرِ صفر ،صد رحمت به قرون وسط، پس این فرومایگان عاریایی فاشیست از کدوم فضیلت حرف میزنن؟!
این درحالیکه هرچی ایران داره تمام دار و ندارش از دانشمنداش مثل ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی و خوارزمی و غیاث الدین جمشید کاشانی بگیر و شیخ بهایی بگیر تا فیلسوف هاش مثل فارابی و میرداماد و ملاصدرا و میرفندرسکی و... تا شعرا و مورخینش همه مال بعد از اسلامه
دلیلش هم اینکه حکومت های ننگین و نکبت بار و قرون وسطایی هخامنشی و ساسانی نظام طبقاتی رو بر کشور حاکم کرده بودن که فقط فرزندان طبقه اشراف حق تحصیل و فراگیری خواندن و نوشتن داشتن و بقیه طبقات اجتماعی چنین حقی نداشتن به همین خاطر با نابود شدن این حکومت های ننگین ایران وضعیتش از نظر علمی و فرهنگی و ... متحول میشه
درست مثل زمان رژیم ننگین قرون وسطایی و کودتایی رضاپالان و پسرش محمدرضا پالانی که ایران حتی یک دانشمند هسته ای هم نداشت بماند که حتی چندتا پزشک درست و حسابی هم نمی‌تونستن تربیت کنن به همین خاطر از هند و پاکستان و بنگلادش پزشک وارد میکردن
پاسخ
رضا
-
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فکر کنم ایشون به مقام اعظم پیشگویی رسیدند
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
پانترک نجس تو در تمام سایت ها علیه ایران و ایرانیان کامنت توهین آمیز می‌ذاری نجس مزدور اردوغان ،شما چهل میلیون کرد و ارمنی و آذری را در کشور جعلی ترکیه زندانی کرده و سرزمینهای آنها را اشغال کرده اید ،حالا بار ما ایرانیان یه تاریخ و فرهنگ و هنر و معماری و تقویمی داریم شما بیابان‌گردان مغول که نه اصالت و نه تاریخ و سالنامه ای ندارید حتی یک خط و کتیبه هم ندارید فقط خودتان را از تاریخ پانزده کشور آویزان کرده اید و از درون تاریخ این کشورها برای خودتان تاریخ می سازید ،شما پدر تان اردوغان و الهام خانوم هیچی غلطی نمی کنید
پاسخ
م.ص
-
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
واق واق کردن تو بازهم تکرار کن شهره قمر
اگر دعای تو به اجابت می‌رسید وضعیت فعلی تو در این روز حال نبود
اکثریت شما سلبریتی ها عقدی هستید
عقده ای به دنیا اومدید
و عقده ای از دنیا میروید
عقده ای محشور می شوید و عقده ای وارد جهنم می شوید
بلانسبت سلبریتی های با وجدان مسلمانان
کمی هم بخندیم ????????
برای شهره قمر
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فشار نخور تخمه بخور ،
درضمن پانفارس کولی عاریایی ، مغول چه ربطی به ترکها داره آخه ، یعنی غزنوی ها و سلجوقیان و خوارزمشاهیان و آق قویونلو ها که ترک بودن مغول بودن ؟!
چه قدر شما کولی ها احمقید
پاسخ
شاهین
-
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
احمق تویه پانترک خر هستی که نمی فهمی ترکان غز و مغولان هم ریشه و هم نژاد هستند چون هر دو وحشی و از نژاد زرد هستند و طبق تمام تواریخ تورکان غز بخاطر هم نژادی با مغولان هکاری کردند در تصرف ایران ،پانترک متوهم مردم آذری ما ایرانی و آریایی هستند چون فرهنگ آنها که شاخص ترین عنصر هویتی می باشد ایرانی می باشد که بخاطر ظلم و ستم و استبداد مغولان و قزلباشان و ایلخانیان ترک‌زبان شده اند و ایرانگرایی نوین در تبریز به وجود آمد و بزرگانی همچون کسروی ،رضازاده شفق پیرنیا شهریار کاظم زاده ایرانشهر پسیان جواد طباطبایی و لاله آموزگار و...سنگین بنای ایران نوین را بنا نهادن ،شما احمق های پانترک این آرزو را باخود بگور خواهید برد و دوبار مردم اران و شیروان و آناتولی شرقی به مام میهن باز خواهند گشت و درفش کاویانی در سرتاسر ایرانشهر بر افراشته خواهد شد
پاسخ
ناصر
-
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما پانترک ها اگه مرد هستید تشریف ببرید به غزه از عموزادگانت آن دفاع کنید مگه شما نمیگید مردم سومر ترک هستند و ابراهیم از قوم ترک سومری می باشد و اسماعیل و اسحاق فرزندان آنها هم ترک هستند و عرب ها که از نسل ابراهیم هستند ترک هستند پس پانترک های بیشرف برید به کمک عرب ها که بقول شما ترک هستند تف به شرف تان
پاسخ
همایون
-
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
پانترکیسم ملغطه ی از بی سوادی و بی شعوری و بی خردی می باشد
پاسخ
مهران
-
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حتما دوران سلاطین مفعول قاجاریه و غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان که پاچه خوار و غلامباره های حکومت ننگین عباسی بودند اوج فرهنگ و تمدن بوده ،برو بدبخت احمق که مزدور سرویس های اطلاعاتی میت ترکیه هستی بدبخت بیچاره عقده حقارت نداشته هایت رو با تحریف و جعل حقایق میخواهی تسکین بدهی یه تار موی رضاشاه صدشرف داره به اتاتورک و اردوغان و الهام خانوم و سلطان محمود غزنوی غلامبچه و طغرل هلاکو خان و مظفرالدین شاه مفعول و ناصرالدین شاه بچه باز و محمد علی شاه که حرامزاده بود و ناصرالدین شاه که فرزند فریدون میرزا بود نه محمد شاه قاجار ،برو عوضی که خیلی پستی
پاسخ
احمد
-
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اوج پستی شما پانترک ها جعل تاریخ و تحریف حقایق تاریخی و دزدی تمدن های بشری می باشد شما حتی یک کتیبه یا یک خط هم ندارید تاریخ شما از زمانی آغاز شد که به عنوان غلامبارگی و لواط برای خلفای عباسی وارد سرزمین های اسلامی شدید شما اسراری هستید که به هیچ اخلاقی پایبند نیستید چون اصالت و ریشه و ذات ندارید
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
رضاشیره کش پالانی رو میگی ، همون تویله بان سفارت ارباب انگلیس !! باید بهت بگم ناصرالدین شاه قاجار رو که چه عرض کنم ولی یک قطره ادرار محمدعلی شاه قاجار صدشرف داره به رضا شیره کش پالانی تون
یک بی بته بی رگه و ریشه بی اصل و نصب
درضمن کسی که نمیتونه دخترا و زنشو از تو بغل دیگران جمع کنه(نوه رضاشیره کش پالانی) به مفعول شباهت بیشتری داره تا شاهان سلسله جلیله قاجاریه
شاهان قاجار هرچی که بودن انقدر غیرت داشتن که ناموس و زن و دختر شون مثل زن و دخترای رضاپالان دوم تو بغل مردای فرانسوی ‌وآمریکایی ول نباشن
راست گفتن از قدیم که کافر همه را بکیش خود پندارد
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
والا همین اقوام فعلی داخل ایران به خاطر وجود تروریست های فاشیست عاریایی و هتاکی مثل تو از ایران فراری هستن چه برسه به مردم آران و آناتولی و غیره ، کی میخواید شما کولی های هندی افغان تبار از خواب ناز اون دوهزار و پانصدسال پیش بیدار شید و بفهمید که دنیای امروز با دنیای 2500سال پیش فرق داره ، گذشت اون زمان که
یه حکومت با لشکری و قمه کشی کشورهای دیگه رو به قلمروش ملحق میکرد ، دیگه از اون خبرا نیست حتی اگه برفرض محال خواسته خود مردم اون کشور هم باشه
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
اسناد تورک تبار بودن مردم آذربایجان ایران(قابل توجه عاریایی های کولی فشاری)
1-ذکر حوادث زمان بنی امیه: غزا الجراح بن عبدالله الحکمی و هو أمیر علی ارمینیه و آذربیجان أرض الترك ففتح علی یدیه بلنجرم و... جراح بن عبدالله الحکمی که حاکم ارمنستان و آذربایجان بود به جنگ سرزمین ترکان(یعنی آران=جمهوری آذربایجان) رفت پس شهر بلنجر را فتح کرد( البدایه و النهایه ج1 ص256)
2-گفتگوی معاویه با عبیدالله بن شریه(حکیم و جهاندیده یمنی): وما بال آذربیجان لله أنت: معاویه گفت خدا تورا خیردهاد از حال آذربایجان بگو ، عبیدالله بن شریه در جواب معاویه گفت آذربایجان سرزمین ترکان است و ترکان در آن گرد آمده اند( کتاب التیجان ابن حشام چاپ اول صفحه 416)
بنابراین برخلاف مزخرفات نوکران سینه چاک رضا شیره کش پالانی مردم آذربایجان ایران قرن ها پیش از اسلام و قبل از اومدن حکومت ترک سلجوقی ، ترک تبار بودن نه اینکه توسط سلجوقی ها زبان شون عوض شده باشه (برخلاف ادعاهای گزاف کسروی تریاکی وهابی صفت)
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
خطاب به اون شاهینک احمق کولی : اولا خواهشاً از این خواب هپروتی خودت بیا بیرون که مردم آران و آناتولی بخوان دوباره برگردن وبا امثال توی تروریست فاشیست عاریایی تو یه مملکت زندگی کنن ، ثانیا فکر نکنم کسروی تریاکی وهابی صفت نماینده مردم تبریز باشه که اونو و امثال اونو به لنگه کفش شونم حساب نمیکنن ، مخصوصا اون کسروی تریاکی رو که ادعای پیغمبری هم کرد و آیین پاک دینی رو هم به وجود آورد و مراسم کتاب سوزان هم گرفت(مثل وهابی های داعشی) و دیوان شعرایی مثل سعدی و حافظ و مولانا رو میسوزوند( ازشدت حسد و عقده) ، وحوش وهابی رو هم که بهترین مسلمانان می‌دانست ، پس فکر نکنم چنین موجود پست فرومایه ای در جایگاهی قرار داشته باشه که تو خزعبلاتشو به مردم تبریز نسبت بدی
پاسخ
محمد
-
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
این خانم وضعیت درستی نداره. بخاطر اینکه فراموش نشه و بتونه باقی مانده عمر فشلش را برای حضور در مسابقات...چطوری خودرا عرضه کنیم تادلار بیشتر پس انداز کرد درآورد و... این سخنان از برا حضورداعم عنوان می کند و...
پاسخ
فرهاد
-
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
تاریخ و هویت و فرهنگ و اسطوره های ما مردم آذربایجان با صدایی به بلندای تاریخ فریاد خواهند زد آذربایجان و ما مردم آذری از هر ایرانی ایرانی تر می باشیم و زبان ترکی به ما آذری ها و مردم آناتولی از جبر ستم مغولان و ترکان غز و حکومت ننگین صفویه تحمیل شده است.
پاسخ
ملیکا
-
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
در باطل بودن این خانم همین بس که در نظریاتی که اومده بجای توضیح برای بیشرمی و بهایی صهیونیست بودن این خانم اقوام مختلف ایران برای نژاد پرستی با هم در نزاع و جنگ هستند‌.. هر قومی که خود را برتر بداند باطل هست و برتری فقط به دین و ایمان واقعی نمایان می‌شود
پاسخ
علی اصلانلو
-
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
هر وقت یه کتیبه یا یک بیت شعر ترکی در آذربایجان و دیگر مناطق ترکیه پیدا کردید بعد بیاید بگویید که این مناطق ترک هستند ،در ضمن سگ دربان پایگاه های مرزی آذربایجان صد شرف داره به اتاترک یهودی هزار پدر
پاسخ
ساتیار
-
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
الاغ جان این ترک ها هستند که متجاوز هستند و غارتگر و انهدام کننده تمدن ها و الان هم ترکیه در فکر تصاحب موصل و کرکوک و نخجوان و یونان و گرجستان هست.خیلی خری الحق که پان‌ترکیسم ملغطه ی از بی سوادی و بی شعوری است ،نفهم جان ارمنستان غربی و کردستان و لازستان در خاک کشور جعلی ترکیه روزی از اشغال آشغال هایی مثل امثال تویه بی وجود آزاد خواهند شد و مردم کرد و لازی و عرب و ارمنی از استعمار پانترک های نجس آزادی خود را جشن خواهند گرفت
پاسخ
مهتاب
-
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
نژاد پرستی را متوقف کنید انسان جانشین خداست انسانیت مهمه نه نژاد و زبان و رنگ پوست
پاسخ
عزیز
-
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
این هنرپیشه ها رو خود نظام و صدا و سیما الکی پر و بال بهشون داد و کردنشون اژدهای دو سر ،حالا بیاد جمشون کنه ببینم میتونه . این از حساب گنده شدن های الکی این بی سواد. اکثر هنرپیشه های سینمای ایران چون بازیگر نیستن و با زد و بند هنرپیشه شدن ، راه نون دونیشون از طریق حمایت از چیزهایی که غربی ها بهشون تجویز میکنه میگذره و غیر این اگه متنی دیگه ای میذاشت باید تعجب میکردیم. اینا زدن شیپور از سمت گشادش رو به نحوه احسنت انجام میدن و فکر میکنن می تونن با این متن ها جای حق و باطل رو عوض کنن. این جنایت اسرائیل همیشه در حافظه تاریخ ماندگار خواهد موند و این نسل کشی و جنایت تا ابد بر پیشانی اسرائیل خواهد درخشید . کل دنیا هم از اسرائیل حمایت کنن چیزی از غاصب بودن رژیم نامشروع اسرائیل کم نمیکنه.والسلام
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
خنده زورکی!
پاسخ
حمید حسنقلی
-
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
سگ رضا شیره ای صد شرف داره به شما مغولزادگان بیابانگرد پانترک که نه هویت نه اصالت و نه پدر مشخصی دارید آشغال بی هویت تو آیینه نگاه کن اگه قیافه ات شبیه نژاد زرد و مغولی بود ترک تباری اگه نه پس خفه خون بگیر،در تمام تواریخ قیافه تورکان را زرد پوست توصیف کرده اند و نژاد زرد نه آریایی ،پس مردم ترک زبان ایران خود ترک پنداری هستند نه ترکتبار ،خرفت بیشعور احمق جان بفهم نفهم
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
الان ترکیه از راه فاحشه گری درآمد کسب میکند پس خفه شو آشغال رضاشاه همان کسی بود که وقتی آتاترک برایش یه دختر ترک آورد حاضر نشد دست بهش بزنه و گفت من ناموس دارم و فردا اگه اتاترک ایران بیاید حتما انتظار چنین بی شرمی را از من دارد ،خفه نجس یه تار مو کون سگ ارمنی شرف داره به تمام پانترک های نجس و زنازاده
پاسخ
فرهاد
-
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
الاغ جان پانترک از خودتان چی تاریخی دارید برای استناد!؟!!درست است که شما بیابان‌گردان بی هویت و بی ریشه از خود تاریخ و هویت و فرهنگی ندارید و تاریخ خود را در تاریخ ملل دیگر از جمله روم چین ایران و یونان دنبال می کنید اما ما ایرانیان تاریخ دوازده هزار ساله داریم و شاهنامه و خداینامه و اوستا سند هزاران ساله ما ایرانیان و تاریخ گویای ما ایرانیان می باشند که در این اسناد تاریخی به روشنی بیان شده که مردم آذری و قفقاز ایرانی و ایرانی نژاد و ایرانی زبان هستند و پرچم دار فرهنگ و هنر و هویت ایرانی می باشند ،اگه شما پانترک ها اصالت و ریشه و هویت می داشتید دنبال تاریخ نداشته ی خودتان در تاریخ دیگران نبودید
پاسخ
شاهین
-
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
این چرندیات بدرد شما پانترک های بی اصالت می خوره که ریشه ندارید نه ملل جهان که ریشه و هویت دارند،بدبخت هر وقت در آذربایجان ما یک کتیبه یا یک بیت شعر ترکی دیدید بعد بیایید ادعای مالکیت آذربایجان ما را بکنید ،همین رستم فرخزاد قهرمان ایرانیان در جنگ قادسیه یک آذری می باشد اشو زرتشت آذری می باشد آتشکده آذرگشسپ در تکاب و صدها آتشکده در آران و آذربایجان گواه بر ایرانی بودن آذربایجان ما می باشد همین فرهنگ آریایی که از ذات پاک مردم آذری ما بر می خیزد نشان بر ایرانی بودن مردم ما می باشد همین شاعران بزرگ مانند نظامی و شهریار و مهستی گنجوی و اشعار شیخ صفی الدین اردبیلی و هزاران شاعر دیگر نشان از ایرانی بودن مردم آذری می باشد همین نوروز همین شب یلدا همین جشن مهرگان و تیرگان از وجود ایرانی مردم آذری ما بر می‌خیزد که نشان بر ایرانی بودن مردم آذربایجان ما می باشد
پاسخ
هادی
-
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
نفهم جان مردم تبریز در زمان صفویه اجداد نیمه وحشی تورو یعنی مغولزادگان عثمانی را با دست خالی از آذربایجان بیرون ریختند نفهم جان برو حماسه مردم سلماس پ خوی را بخوان که چگونه دربرابر کثافت های آشغال تر ازخودت با دست خالی ایستادگی کردند و خاک خوردن اما خاک به دشمن ندادند بیشرف ستارخان و باقرخان کاظم ایرانشهر و دکتر محمد مقدم و ژاله آموزگار و هزاران هزار آذری دیگر جان در ره ایران فدا کردند حالا تویه بی اصالت که اگه اردوغان بهت پول ندهد فردا مزدوری برای آمریکای لاتین می کنی در این آب و خاک جنایت می کنی ،بیچاره ریشه نداری که خودت را برای پول به هر کشوری و به هر مسلکی می‌فروشی امروز به ترکیه و الهام خانوم می فروشی فردا به عربستان پس فردا به روس و چین
پاسخ
افشار
-
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
خاک بر سر بیسوادت که اسناد ترک بودن مردم آذری را در گفتار چهارتا وحشی تر از خودت رجوع می کنی احمق جان خلفای عباسی و بنی امیه هم مانند خودتان نیمه وحشی و آدم خور و غارتگر و نابود کننده ی تمدن ها بودن تاریخشان کجا بود که به این موجودات پابرهنه رجوع می کنی واقعا ابلهی و نادان خاک بر سر پانترک که ملغطه ی از بی سوادی و بی شعوری هستی
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
نظرخودت رابه سایراذری های غیوروطن پرست ارتباط نده اذری هاایرانیان ترک زبان هستندباترکهای عثمانی کاملا"متفاوت هستند۲۵درصدمردم ترکیه علوی هستندبدون استثنا عکس حضرت علی وشاه اسماعیل وپدرشاه تسماعیل صفوی رادرخانه هایشان دارندبنده خداگولت زده اندباشعارپان ترکبسم
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بهرحال دشمن بیکارننشسته دنبال کم عقل هامی گرددکه مزدورشان کنداین افراداگرازذره ای عقل برخورداربودندپشت شعارشان استدلالی می اوردند
پاسخ
محمد صادق
-
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
کس سسین
خفلن
کیم سنه ددی یومامیش قاشیخ کیمین آتیل وسطه
ترکی عرض کردم که خود فرهاد جوابشو بگیره
وترجمه میکنم
گفتم خفه شو و صداتو ببر
کی بهت گفته عین قاشق نشسته بپری وسط (ضرب المثل ترکی. هست),
الان در این وضعیت اختلاف بین اقوام کار منافق هست
پاسخ
امیرعباس آرای
-
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
این بحث آذری و آریایی و ایرانی رو جمع کنید بابا. تا زنده اید خوشبختی نخواهید دید. این نفرین ابدی شماست و این کاملا ملموس و معلومه
پاسخ
سالار
-
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
شما به احمدی نژاد رأی دادید شد بلای جانتان بعد رد صلاحیت کردید ما چیزی گفتیم خدایش کسی پیشگو نیست
پاسخ
امیر
-
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
شما به مانند کفتارهایی هستید که هر جا بوی لاشه ای به پوزه نجس شما میخوره سریع خودتون رو میرسونید تا سهمی از لاشخور بودنتون رو به مردم نشون بدید البته مردم فهیم ایران شما زالوهای جامعه رو که از خون و پول مردم به این شهرت رسیدن خوب شناختن و نیاز به معرفی ندارید
فقط اینکه بترسید از روزی که صبر این ملت فهیم تموم بشه خودشون شماهارو محاکمه خواهند کرد
پاسخ
سالار
-
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
حمیدرضا بن آل ابوسفیان گفتار نیک کردار نیک پندار نیک این یک شعار آریایی است که هزار سال قبل از اسلام نوشته شده و هر کشوری این شعار را اجرا کند باعث پیشرفت از هر لحاظ میشود دوما سنگ قاجار را به سینه میزنی در زمان احمد شاه نه میلیون نفر بر اثر گرسنگی و بیماری وبا تیفوس جان دادند احمد شاه که رفت نمی‌دونم چی شد همه چی درست شد
پاسخ
متصور
-
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بررسیهای زیادبعمل امده نشان میدهد دراین چندسال بهایی هاجهت تفرقه بین اقوام باپشتیبانی وحمایت اسراییل تلا ش زیادی کردند تااقوام رابه جان هم بیندازنددرحالیکه فقط ۲۵درصدایرانیها ما فارسهاهستیم ۷۵درصدایرانیها،اقوام هستند۳۵درصدتورک،۲۵درصدلر،۱۵درصد عرب،کرد،بلوچ وووهستنداماعده ای ولد زنای وطن فروش خاین که قبلا اثبات کر دندسربازصدام بودندسربازاسراییل شورو ی امریکا وووبودندامروزبه دروغ دم از ایرانی بودن وکوروش ووومیزننددرحا لیکه نام پدروخواهروبرادروعمو وووکور وش رانمیداندزبان ودبن کوروش هم نمی دانندچندسالی است داستانهایی ازخود شان درست میکنندومیسرایندتاعوام رافر یب دهندشب میخوابندصبح یک داستان جدیدمیسازندکه درتاریخ امده !!درحالی که اسکندررومی هیچ اثاری تاریخی از دوران هخامنشی وقبلترازان برجانگذا شت یاکاملاتخریب کردواتش زدندیا برد ندوخاندان هخامنشی یابرده وکنیزرومی هاشدندیابه قتل رسیدندتجاوزهاکردندو تخت جمشیدباخاک یکسان کردندابن عربهابودندکه مجدداتخت جمشیدرااباد کردندوتخت رامتعلق به جمشید وجمشید راپیامبرخداخطاب کردندوووامروزهرچه مینویسنددروغ هست چگونه تادیشب نبودامروزصبح مشخص شدکه فلان ""خر خودشون هستندوفامیلشان"امریکاسه قر ن متولدشده وامروزبردنیاحاکم هست اما ماراباهزاران سال قبل سرگرم کردندبه جا ن هم انداختندجهان سومی یعنی همین،، گویندپدرتوبودفاضل ازفضل پدرتوراچه حاصل؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟گذشته هاهر چه بودندتمام شدنداینده نیامده،امروز حال رادریاب،وزندگی کن،،نطفه همه ادمهااز ادم وحواهست پس زرت وپرت نگوییداقوام همه ایرانی هستندو هیچ کس بردیگری برتری نداردسلام برایران بزرگ که ابن سینا ها وسعدیها وحافظها ووودران بزر گ وعزیزواستادملت بودند شاخص ماسعدی حافظ ابن سینا خواجه نظام ملاصدرا ووومیباشندوبس سه شاه ایران راسرافرازکردند نادرشاه شاه شاها ن عشایرتورک،کوروش کبیر،کریمخان زند لر،،سلسله صفوی افشارزندسلسله هایی باغیرت که بعدازاینکه منقرض شدند حتی یک وجب ازخاک ایران ازدست ندا دندنادرشاه عاشق ترین شاه ایران بودکه به ظن خیانت چشمان فرزنددلبندش رااز حدقه دراوردعشق یعنی این که جهان تا ا مروزدربین پادشاهان ندیده ونخواهددید اینقدرغیرت روی خاک ایران فقط ازیک عشایربرمی ایدوبس""""نادرشاه =غیرت ایران وایرانی
پاسخ
منصور
-
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
جهت گرین کارت رایگان ،خودفروشی هم میکنند
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
امروز منافقان آلبانی از طرف سعودی صهیونیست ماموریت دارند اتحاد و برادری قومیت های ایرانی را تبدیل به جنگ و نزاع کنند، البته اگر هر قومیتی حقی دارد نظام باید آن را در چهارچوب قانون اساسی ایفا کند، اما آنانکه اتحاد ما را هدف قرار داده اند مسلما خیرخواه مردم ایران نیستند و منادی جنگ داخلی و کشتار در همه مردم هستند، به امید اتحاد هرچه بیشتر مردم فهیم کشورم
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
درود برتووزنده باد ایران بزرگ ویکپارچه
درضمن میگن رضا شاه فقید ۱۲۳پانترک رابایک الاغ ازقبرس عوض میکرد کسی علتش میدونه؟ برای همین میگفتن توایران خرکم ازقبرس میارن!!!!!
چو ایران نباشد تن ما مباد
بدین بوم وبرزنده یک تن مباد
پاسخ
نرگس
-
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
دقیقا، احسنت امیر آقا
پاسخ
امیر
-
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
لابد چندتا موز و نارگیل گذاشتن جلوت که ادا بازیت زیاد شده. اصل اصلی بقیه تو جنگل فقط ادات رو در میارن.... بپا از رو درخت نیفتی
پاسخ
ایرج
-
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
یکی از دوران ننگین ایرانیان دوران حکومت ننگین قاجاریه می باشد که از حمله سارگن دوم و آشوربنی پال و عرب ها و مغول و غزها به ایران سهمگین تر است ،کمتر سه صدم درصد مردم فقط خواندن و نوشتن بلد بودند و آن هم ازخوانین و شاهزاده های قجری بودن. و حکومت ننگین قاجاریه باعث تحریف هویت تمام تیره و تبارهای قوم ایرانی شدند و بین تیره و تبارهای قوم ایرانی تفرقه و نفاق و جدایی انداختند تا چند صباحی بیشتر حکومت ننگین خود را ادامه بدهند و ایران را از کاروان علم و تمدن و فرهنگ دور کردند و ایران تنها یک روستای طاعون زده با مردمانی بسیار خرافاتی و دور از علم و دانش بودند ،دوران ننگین قاجار برای هر ایرانی یعنی مصیبت و عزا چون نیاکان ما در این دوره ی ننگین هزاران هزار مصیبت و بدبختی و بیچارگی دیده اند تجزیه ایران قحطی ،مرگ مادران هنگام زایمان یتیمی فرزندان با قحطی های ساختگی قجرها شیوع وبا و جزام ،کوچ ایران از گرسنگی به کراچی و هندوستان و عثمانی و جنوب خلیج فارس ،راهزنی خوانین قجری،بی سواد و بی سواد ساختن مردم تا به اوضاع و احوال خود بی اطلاع باشند، رواج فالگیری و مارگیری قحطی های ساختگی سال های ۱۲۴۰و ۱۲۹۶که هرکدام چندین سال ادامه داشت،آنفولانزای اسپانیایی که مردم جنوب کشور را کشتار کرد گسترش نفوذ روس و انگلیس در ایران و......،و کثافت هایی که از این دوره ی ننگین دفاع می کنند بدون شک زنازادگانی بیش نیستند که از تجاوز قجرها تخم پلید آنها انداخته شده
پاسخ
علی
-
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ای جانم به فدای آذربایجان ای جانم بقربان آذربایجان ،آذربایجان در طول تاریخ ایران زمین همواره درفش کاویانی را بر دوش داشته ،آذربایجان مهد ایرانگرایی و میهن پرستی ما ایرانیان می باشد و اردوغان و دیگر کثافت هایی که همواره چشم طمع به خاک ایران را داشته اند این آرزوی کثیف را با خود بگور خواهند برد ،من به شخصه درس ایران دوستی را از مردم آذری آموخته ام
پاسخ
پرویز
-
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
من به اسراییل معتقدم نه اعراب.تاریخ معلم انسانهاست و به من نشان داده اعراب متجاوز و متعفن هستند.و داشتن عقیده طبق قانون جرم محسوب نمی شود.
پاسخ
طه
-
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
این چرت و پرت ها چیه میگی مردم فلسطین و غزه مسلمان هستند و بسیار مظلوم واقع شده اند وظیفه ی هر آزاده ای هست از فلسطین دفاع کند حتی جانش را فدا کند چه برسد به مسلمان.
پاسخ
علیرضا
-
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
چقدر احمق و بدبخت و بیسواد هستید امثال شما منافق ها
جنبه شهرت ندارید خاک برسر هرچی بازیگر مفت خوره
عقده خودنمایی دارید
پاسخ
ناصر
-
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
تو حق داری از عرب ها دفاع کنی و برایت مظلوم باشند چون از خود همین عرب ها هستی که در مملکت ما لانه کردی ،خود تشریف ببر به کمک عموزادگانت
پاسخ
سهیلا
-
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مگه چی گفته ؟بابک زنجانیتون راسی کجاس؟؟؟؟ابر اختلاسگر هههه میگن تو ویلاش هس قرار بود اعدامش کنید سال ۹۴ چی شد پس؟؟؟؟جرم مال اوناس .درضمن همین الان برید از فلسطینیا نظرشون درباره ایرانیا باید فحش ناموسی که حواله میکنن
پاسخ
حسین
-
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
پیامبر اعظم فرموده است تا وقتی که مسلمانان با یهود جنگ نکنند قیامتی بر پا نخواهد شد انشاالله با ظهور امام زمان علیه السلام یهود صهیونیست نابود خواهد شد و فلسطین آزاد خواهد شد انشاالله....
پاسخ
بهزاد
-
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
دنبال بهانه می گردید دستگیرش کنید ؟!
پاسخ
رضا
-
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خیلی عجیبه کسی حق نداره دهانش را باز کنه فورا به دهانش میکوبند !
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
کافر که خدا ندارد که دعا کند
پاسخ
سروری
-
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
عقل کل با این قدر اطلاعات بایستی رئیس سازمان ملل بشوی نادان در چه فازی هستی ،بررسی کن در کشورهای که مهد آزادی بیان است اگر در مورد کشورشان یک صدم این ننه قمر حرف بزنند چه برخوردی می کنند
پاسخ
رامین
-
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
کولی هفت جدت هست الدنگ پانترک نفهم ،زمانی که ما ایرانیان تمدن و یکجا نشین بودیم شما بیابان‌گردان از بیابان های مغولستان مثل خر سرتان را انداختید پایین و وارد سرزمین های ما آریایی ها شدید
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
قربونت برم پیامبرخدا(ص)باعظمتی ولشکری که داشت میتونست همون موقع ریشه یحودرابکنه ولی چرانکرد؟بخاطراینکه اونهاهم بنی بشرهستندوخداپرست واهل کتاب وتوصیه پیامبرهمیشه برابری ومساوات بوده حالادرقرن ۲۱شاخه سیاست درکل جهان گر گرفته وحزبهای مختلف بوجودامدن دلیل بربدبودن همه انسهاباادیان ومڐاهب مختلف که نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
لعنت بر شما که فقط به فکر جنگید
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بله در مورد کشورشون نه در مورد کشوری دیگه که اصلا ربطی به ما نداره
پاسخ
حیدر
-
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
تا چشم دیلی فوتبال و مثلا ارزشی ها کور. انشالله
پاسخ
جاسم عطلاوی
-
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اثرات استفاده از آب شنگولی اینطوری نمایان میشه
پاسخ
علی
-
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
برو دوغتو بنوش
پاسخ
ولایی
-
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
امثال بابک زنجانی ها یه جور به این مملکت خیانت کرد‌د، و این بی هویت های مواجب بگیر خود فروخته یه جور. اختلاس اونا پول و اعتماد بود،اختلاس اینا آسیب به شأن و منزلت یک هنرمند، خودفروختگی هم یکی از این خیانت هاست.
پاسخ
حمیدرضا
-
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خطاب به فرهادک نوکر رضاپالانی: اولا به هیچ وجه زرتشت تون متولد آذربایجان نبود چون اصلاً نتنها تاریخ تولد زرتشت تون که بلکه حتی مکان تولد پیامبرتون هم اصلاً مشخص نیست خیلی ها میگن دربلخ افغانستان متولد شده بعضی هاهم میگن در یونان برخی هم میگن درفلسطین متولد شده بوده پس خواهشاً انقدر با نسبت دادن افراد فرومایه به آذربایجان به مردمش توهین نکنید
پاسخ
محبوب
-
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خاک هر دو جهان بر سرت، احمق عوضی برو پای اسرائیل را بوس کن،کثافت مزدور، همین مونده خدا دعای آدم کشها را اجابت کنه زهی خیال باطل و ابلهانه
پاسخ
حمیدرضا
-
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خطاب به فرهادک نوکر رضاپالان: ننگین اون رژیم نکبت بار و کودتایی اربابت رضاپالانی انگلیسی هست که قبل از اینکه به تخت شاهی بنشوننش تویله بان سابق سفارت ارباب انگلیس بود و البته به غیر از تویله بان بودن بی بته و بی رگ و ریشه هم بود ، درحالیکه حکومت صفویه هم اصالت و اصل و نسب داشتن وهم با قدرت نظامی خودشون به قدرت رسیدن و سراسر ایرانو یکپارچه کردن ،
راست گفتن که وقتی ارزش ها عوض می‌شوند ، عوضی ها باارزش میشوند
پاسخ
حمیدرضا
-
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
دیلی فوتبال ، چرا سانسور ؟؟
پاسخ
ساتیار
-
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
گمان کنم اردوغان یادش رفته قلاده ی تو رو ببنده چون تنها پانترکی در سایت ها کامنت می‌ذاره تو هستی و بقیه رو اردوغان قلاده هاشون رو بسته
پاسخ
علی
-
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
من جایی ندیدم کتاب معرفی کن منم بخونم این که گفتی رو شاید ما هم متحول شدیم
پاسخ
علی
-
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مردک بی منطق که احتمالا در البانی زندگی میکنی چه ربطی به کرد ترک عرب و ..... داره بچه داره کشته میشه میفهمی اینو یا در همین حد هم شعور نداری اصلا تو خود کوروش خب نفهم کوروش کبیر هم که وقتی دید داره به قوم یهود ظلم میشه رفت واسه نجاتشون حداقل به همون چیزی که خودت میگی پای بند باش پس کوروشم میگفت اونا یهودی هستن من آریایی احمق هر ده دقیقه که بچه داره تیکه تیکه میشه قشنگ معلومه فقط واسه تفرقه داری حرف میزنه هیچی دیگه واست مهم نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
حرف حق جواب ندارد،فقط میتونند توهین کنند
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
دمت گرم.
ویک نکته شما عرزشی ها که ۴۵ ساله حکومت میکنید مردم چه خیری ازتون دیدند؟
پاسخ
عباس
-
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اینم میخاد عرض اندام کنه،،، شما که ۶۲ عمل زیبایی داشتی از موی سر تا تنگ کردن عقب و جلو و بالا و پایین،،، تورو به این گتده گویی ها نیومده،،،!!!
پاسخ
مهرداد
-
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
گوساله های بیسوادی مثل تو تا کم میارن یادشون میفته که تاریخ معلم انسانهاست
اگه اسرائیل رو قبول داری یه گرگ کثافتی در پوستین انسان.
حیوان... حیوان... حیوان
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اعراب متجاوز و متعفن؟! ? در حالی که اهل بیت علیهم السلام همه عرب زبان بودند، و کتاب آسمانی به عربی نوشت و نازل شد،همین خارجی ها بودند که 9 میلیون ایرانی را از جمعیت 20 ملیونی رو با قطعی مصنوعی زجر کش کردند، ای داد از این نا آگاهی
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
عیناً سلبریتی های دو زاری بعنب هنبن این نمونه بارزشه، ترانه علی دوستی. بگیر تا....
پاسخ
مجیدی
-
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
این فاحشه های *** از جهود وبهاییت نجس و شیاطین ضد ایران اسلامی آغشته شده است .زیاد جدی نگیرید بزرگ میشونداین کوته فکران
پاسخ
رسول
-
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ناشناس جون امنیت. امنیت.
حیدر جون کلمه انشاله را گفتی اگر بهش اعتقاد داری بیشتر فکر کن.
درهمه زمان ها هرزه ها وجود داشتند وخواهند بود. بابا امام حسن را کی کشت؟ زن پیامبر لوط چی بود؟و.....
پاسخ
رضا
-
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خب یهودیا و اسرائیلی ها خوب سیرش میکنند باید هم طرفدارشون باشه *** و هرزه
پاسخ
امیر
-
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
پرویز یهودی خیلی طرز فکر کثیفی داری
پاسخ
ناصر
-
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
تو اون تویله ای که رضاشاه نگهبانی میداد چندتا پانترک خر را بسته بودند که تازه از قبرس آورده بودن.
پاسخ
علی
-
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
پانترکیسم ملغطه ی از خریت و بیشعوری و بی سوادی و نفهمی و بی اصالتی و دربدری می باشد شما پانترک ها نه وطن دارید نه پدر نه خانواده و موجوداتی بی هویت و بی ریشه و مزدور سرویس های اطلاعاتی ترکیه و حاضرید برای پول هر جنایتی رو انجام بدهید چون از راه زنازادگی توسط مغولان و ترکان غز از پس مادرانتان انداخته شده اید ،یه تار موی کون سگ یک یهودی صد شرف داره به بزرگانتان که یه مشت بچه مفعول و غلامباره و نجس هستند
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
احمق خان بچه کوچک عرب و عجم ندارد
بجز اینکه تو اسقاطیلی باشی بدبخت وطن فروش
پاسخ
آیدین
-
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آره ولا زنکه بی احساس
مگه کوری نمیبینی ازن همه بچه ها رو دارن با بط رحمی کامل میکشن
پاسخ
زهره علیخانی
-
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
این حرف زشت و تهمتی که زدی از نظر اسلام جرم و باید ثابت کنی که اگه نتونی مجازات شلاق داری .از طرف دیگه مگه نمیگوییند حق بر باطل پیروز است ،خب اینهم گفته همانی پیروز میشه که قبلا گفته شده !آقا هم همین وعده را دادند .
پاسخ
رضا
-
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
نگذاشتن سربازان بیگانه به ناموس حتی وطن فروشان هم تجاوز کنن
پاسخ
احمد
-
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
در این متن حرفی از اسراییل نزده .شاید فلسطینیها را دعا کرده
پاسخ
مولایی
-
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خوش بحالتان که بیکارید اینقدر وراجی می کنید اگه کارداشته باشید اینقدر درفضای مجازی سیاستمدار نمی شید .کمی فکر بکنید بعد دهن باز کنید!!!!!
پاسخ
مصطفی دهقانی
-
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اگر ایشون از اسرائیل حمایت کنه در خون به ناحق ریخته شده تک تک مردم غزه شریکه.آدمی که باعث خون دماغ شدن کسی شد نمیتونه جواب بده چه برسه شراکت در این همه کشتار وقیحانه و وحشیانه
پاسخ
امین
-
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سلام
خداییش یه سوال؟
از این بنده خدا که هر بی عقلی میکنه که دیده بشه، پول گرفتید که به دیده شدنش کمک کنید؟ یک جستجوی سال در اظهار نظرهاش، به وضوح دیوانگیش رو نشون میده!
پاسخ
کوروش
-
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مخاطب بنام علی چرت و پرت نگو اولا حکومت های قدیمی در ایران مهاجر بودند یعنی از مکانی به مکان دیگر می آمدند و در جایی که از لحاظ جنگی یا کشاورزی مناسب بودند کاخ و قلعه های خود را آنجا می ساختند تمدن هخامنشی در همدان مستقر شده و... تا صفویه که در اصفهان مستقر بود نسبت دادن یک تمدن به مکان استقرار آنها بیشتر مضحک و توسط مورخانی نوشته میشود که تعصب خاصی به منطقه خود دارند و...
دوماً مراقب کینه توزی و خزعبلات گوی خودت باش کجای مردم آذربایجان ایران نسبت دارند با مغولان؟تاریخ پر هست از لجاجت و دروغ گویی امثال شما طبق بررسی ژنوم ایرانیان توسط جهاد دانشگاهی نقشه ژنوم و توالی ژنتیکی اقوام آذری زبان و کردها با مردمان فلات مرکزی ایران یکی هست یعنی از یک قوم بود ه اند حالا شما خودت را جر بده ؟؟و مثل هم صنفان باستانی خودت شروع به مزخرف گویی کن؟
پاسخ
علی
-
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
استاد عزیز کوروش گرامی
من جواب حمیدرضا ملعون را دادم که مردم آذری را ایرانی نمی دانند و برای آذربایجان عزیزتر از جانمان تاریخ جعل می کنند ،وگرنه مردم آذربایجان و کردستان و دیگر مردم ایران یک قوم هستند و آن هم قوم ایرانی،چون فرهنگ و هویت و اسطوره‌ها و سرشت مردم ایران یکی می باشد و تاریخ مشترک دارند و در طول تاریخ ایران زمین هرگز تیره ی ایرانی برعلیه تیره دیگر کشتار یا ستم نکرد و هر تیره ی ایرانی که به قدرت می رسید خود را پادشاه تمام ایران می دانست چون همه ایرانیان خود را ایرانی می دانند ،متاسفانه پانترکیسم دارد برای مردم ما تاریخ جعل می کند
پاسخ
حمید
-
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
من عاشق کامنت های که مردم میزارن هستم میخونم و میخندم ما چقد ساده هستیم بابا این خانم برای بزرگ شدن یه چیزی میگه مث سحر قریشی که رفته اون باهمه حال کرده حالا اومده این سایتا هم بخاطر اینکه بازدید کننده داشته باشن یه چرت وپرت بی ربطی مینویسن بعد شما میان میوفتید به جون هم و بهم بی احترامی میکنید؟بخدا هممون سر کاریم
پاسخ
قلی زاده
-
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
فرومایه و پست شما مغولزادگان و پانترک ها هستید که خودتان را به آذربایجان و مردم شریف آذری بسته اید ،مردم آذری و کرد و ارمنی و تالشی و اران و گیلکی قوم ماد را را تشکیل می دهند که بدبختانه زبان مردم آذربایجان و آران بخاطر حکومت های اشغالگر سلجوقیان و ایلخانیان و قزلباشان صفویه ترک‌زبان شده است وگرنه مردم آذربایجان از هرکسی بیشتر ایرانی هستند
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کجای این نوشته حرفی از اسراییل و غزه و ... زده که عده ای ساندیس خور و کور و بیسواد بهش تاختند ؟
پاسخ
هادی
-
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
چون خیلی بی شعور و بی ادبی و جعل کننده تاریخ و هویت مردم شریف و با غیرت و ایرانی تبار و ایرانی نژاد آذری هستی ،آذربایجان جایگاه آتش زرتشت می باشد تو که هیچی چنگیز و تیمور و هولاکو خان و سلاطین عثمانی هم نتوانستند آذربایجان را از مام میهن جدا کنند ،محض اطلاع تویه مگس مزاحم
پاسخ
منوچهر
-
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مردک خود ترکپندار مردم آذری اگه ترک هستند پس چطور قیافه ی آنها شبیه اقوام ترکمن قرقیز و قزاق و اویغور از نژاد زرد نمی باشند چطور فرهنگ آنها ایرانی می باشد چطور همیشه در طول تاریخ اگه اتفاقی می افتاد در صف اول دفاع از ایرانیت بودند !؟!؟؟؟!؟؟عقب مانده هر وقت قیافه ات مانند مردم ترک‌نژاد بود بعد بیا بگو از نژاد زرد و ترک هستی،در صورتی که مردم آذری و کرد همان مردم ماد می باشند محض اطلاع تویه بیسواد دوزاری احمق
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
در جواب کولیان عاریایی و نوکران سینه چاک رژیم نکبت بار و کودتایی رضاشیره کش پالانی: اولاً مردم آذربایجان ایران هیچ ربطی به نژاد آریایی نداشته و ندارند ، شما فرومایه ها انقدر بدبخت هستید که حتی نمیتونید عاریایی بودن اکثریت مردم ایرانو ثابت کنید چه برسه به ترکهای آذربایجانی ایران ، چون طبق تحقیقات علمی ژنتیکی که دکتر زهرا لشکری انجام داده چیزی حدود 10تا حداکثر 15% جمعیت ایران نژاد آریایی دارند ، پس خواهشاً برای مردم آذربایجان هویت جعلی و موهوم و دروغین آریایی نسازید
مردمان ترک آذربایجان از نسل ترکان خزر هستن که یکی از اقوام باستانی ترکان بودن که از چندهزارسال پیش تا الآن در اطراف سواحل شمالی و غربی دریای خزر خصوصا در مناطق آران و آذربایجان ساکن بودن(میتونید تو گوگل ترکهای خزر رو سرچ کنید)
ثانیا: مغولها هیچ ربطی به ترکان خصوصا ترکهای آذربایجان و آران و آناتولی نداره(برخلاف مزخرف گویی فاشیست های کولی پالانی)، زردپوست بودن و چشم بادامی بودن مخصوص چینی ها و مغول ها و ژاپنی هاست که از نژاد زرد هستن نه ترکها که از خانواده نژادی قفقازی هستن(شامل ترکها گرجی ها چچنی ها و غیره )
درضمن اون آزمایش ژنتیکی که نزدیکی که ژنتیکی آذربایجانی ها با کردها رو ثابت می‌کنه اگه خوب مطالعه کرده باشید متوجه میشود که نمونه های آذرمایشیش فقط از بین ترک های آذربایجانی ساکن آذربایجان غربی انتخاب شدن و طبیعیه که وقتی دو قومیت در یک منطقه با هم زندگی کنند به میزان زیادی نژاد شون با هم مخلوط میشه ، از این گذشته نزدیکی ژنتیکی یا هاپلوگروپ ژنی مشترک نفی کننده هیچ نژادی نیست چون هاپلوگروپ ژنی فراتر از نژاد هست و میتونه چندین قومیت و نژاد رو دربربگیره
ثالثا ترک ها تاریخ و تمدن نداشتن ؟؟؟!!
پس امپراطوری باستانی گوک ترک ها چی بوده ؟ پس امپراطوری ترکان خزر چی بوده ؟ پس حکومت هزارساله سلسله های ترک در ایران چیه ؟ حکومت های غزنوی سلجوقی خوارزمشاهی قراقویونلو ، آق قویونلو ، صفویه افشار وقاجار اگه اینا تاریخ نیست پس چیه؟
اینهمه هنر و معماری از دوره های سلجوقی و خوارزمشاهی و صفوی و... بجا مونده اگه اینا مظاهر تمدن نیست پس چیه ؟ اینهمه شاعر و دانشمند و فیلسوف و ادیب و مورخ و پزشک در دربارهای سلسله های ترک پروش یافتن اگه اینا مظاهر تمدن نیست پس چیه ؟؟! که حتی نظیرشون در عصر قرون وسطایی هخامنشی تون هم پیدا نمیشدن
پدر آخر بنده ترک نیستم بلکه خراسانی هستم و فارس زبان ولی بخاطر اون دشمن مشترک که هم دشمن هویت اسلامی و هم دشمن هویت ترکی هست از هویت ترکهای ایرانی دفاع میکنم و همچنین بخاطر خدمات ارزنده شاه اسماعیل کبیر به دین حقه اسلام اهل بیت(ع) رسمی کردن اسلام شیعه در ایران و بلند کردن پرچم محمد و آل محمد ، منم از جان و دل به زبان و قومیت ترکی خدمت میکنم که این پادشاه بهش تعلق داره
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
امروز وظیفه هر مسلمان شیعه ای هست که از هویت ترکی مردم آذربایجان ایران دفاع کنه ، چون کسی که اسلام اهلبیت(ع) رو درایران دین رسمی کرد شاهنشاه ترک اعلیحضرت شاه اسماعیل کبیر بود ، بنابراین ما مسلمانان شیعه هم باید درعوض از هویت ترکی مردم آذربایجان دفاع کنیم ،
خصوصاً اینکه دشمنان خونی اسلام شیعه یعنی ناسیونالیست های کولی عاریایی علاوه بر اینکه دشمن هویت اسلامی شیعی هستن دشمن هویت ترکی هم هستن وبه شدت طرفدار رضاشیره کش پالانی هستن که دشمن درجه یک اسلام شیعه و اهل بیت(ع) بود و بعد از خودش این دشمنی به طرفداران پاپتیش انتقال یافت و تا به امروز سلطنت طلبان پالانی و ناسیونالیست های عاریایی در کنار جریان نجس سلفی وهابی از دشمنان درجه یک اسلام شیعه به شمار می آیند ،
پس لازمه که درعوض مسلمانان شیعه هم با هویت طلبان ترک و همکیش خود متحد بشن و این اتحاد نجاست وهابی-آریایی رو با خاک یکسان کنند
خودتون خواستید ، وقتی ناسیونالیست های عاریایی با وهابیت برضد اسلام شیعه و اهلبیت(ع) متحد شدن ،درعوض ما مسلمانان شیعی هم با هویت طلبان ترک که از قضا همکیش ما هم هستن برضد ناسیونالیسم عاریایی و کوروش کویر هخامنشی متحد میشیم و با خاک یکسان شون میکنیم
پاسخ
غلامرضا
-
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
پانترکیسم ملغطه ی از بی سوادی و بی شعوری و خریت می باشد ،هر چه برای شما توضیح داده شود مانند یاسین تو گوش خر خواندن است
پاسخ
جلال
-
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حمیدرضا خیلی خری فقط یه جول و افسار کم داری که خریتت تکمیل بشه ،مشخص بود که آذری نیستی چون مردم آذری حلال زاده هستند و بزرگ‌منش و مشخص که از تخم مغولان هستی چون مغولان و ترکان غز حرامزاده زیاد درست کردن
پاسخ
قاسم
-
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
هر کسی یه حس نوستالژیک نسبت به یه قومی دارد و دست خودش نیست چون ذاتش به آن قوم می رسد و ناخودآگاه به آن قوم احساس جذبه و کشش دارد بخاطر همین به هرکجا نگاه می کند آن قوم را می بیند و چون میگی فارس زبانی و اهل خراسان و حس عجیبی به قوم ترک داری احتمال زیاد از راه تجاوز ترکان غز یا مغولان تخمت انداخته شده چون تنها زنازادگان طرفداران متجاوزین به میهن هستند ، بخاطر همین هم اجداد مغولت را با مردم آذری اشتباه گرفتی ،تو باید دنبال اجدادت در مغولستان و کوه های آلتایی باشی نه در ایران
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مردم تورک نه آذری ، آذری وجود نداره ، آذری فقط یک اصطلاح من درآوردی فاشیست های عاریایی کولی و پهلوی‌چی هست
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ولی باتوجه به داده های علمی و تاریخی به نظر میرسه که پان عاریاییسم مغلطه ای از بیسوادی و بیشعوری و خریت باشه ، اگه غیرازاین بود تو روز روشن هویت ترکی مردم آذربایجان رو که تا همین الان به زبان ترکی حرف میزنند انکار نمیکردن ، اونم فقط صرفًا براساس تخیلات و خیالات و اراجیف
البته گفتن این حرفا از طرف تو و آقای جلال حداقل یک خوبی داره و نشون میده که منظور شماها از گفتار نیک چیه ، واقعا خوبه که به همه فرهنگ عصیل عاریایی تونو نشون میدید
پاسخ
ناصر
-
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
گمان کنم یه نقطه ی تاریکی توسط ایرانیان در اجداد تو به وجود آمده که این همه با ایران و ایرانیان مشکل داری
پاسخ
خسرو
-
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حمیدرضا بخیل نباش از کجا جنس میگیری آدرس به ما هم بده عجب فازی بهت میده
پاسخ
غلامرضا
-
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بنده استاد دانشگاه چوکوروا تورکیه هستم اگه امکان دارد منابع را برام بفرست تا در دانشگاه های تورکیه برای دانشجویان تدریس کنم
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مردم سیاه پوست آفریقایی سودان هم عربی حرف می زنند آیا از نژاد عرب هستند یا مردم کامرون به زبان فرانسوی حرف می زنند آیا فرانسوی هستند یا سرخ پوستان آمریکایی انگلیسی حرف می زنند آیا آنگلوساکسون هستند یا مردم برزیل پرتغالی حرف می زنند آیا جز ملت پرتغال هستند ،زبان تحت تاثیر عوامل سیاسی و فرهنگی تغییر می کند اما نژاد نه ،مردم آذربایجان و جمهوری آذربایجان و آناتولی شرقی ترک زبان شده هستند و ایرانی تبار هستند نه ترکتبار ،اگه مردم آذربایجان و جمهوری آذربایجان ترک هستند چطور قیافه ی آنها مانند مردم اویغور و قرقیز و قزاق که ترکتبار هستند نیست چطور قیافه آنها شبیه کردها و ارمنی و لرها و سیستانی ها هست چطور فرهنگ آنها ایرانی می باشد
پاسخ
رضا
-
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
خود پهلوی هم از آذری های قفقاز بودند،تمام بزرگان ایران آذری هستند و همه به ایرانی بودن خودشان تاکید دارند بعد تویه مزدور و جیره خوار الهام خانوم و اردوغان و صهیونیست مزخرف می بافید،اگه آذری ایرانی نیست پس کی ایرانی هست
پاسخ
افراسیاب مرادی
-
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
هر وقتی سیاه پوستان آمریکایی که انگلیسی حرف می زنند ، شدند از نژاد انگلساکسون، اون وقت مردم آذربایجان هم می شوند از نژاد ترک
پاسخ
حمیدرضا
-
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اگه اینطوریه مردم افغانستان و تاجیکستان هم به زبان فارسی حرف میزنند آیا این به این معنی هست که اونا از نژاد پارس و آریایی هستن ؟
درضمن مردم سودان(شامل سودان جنوبی) به زبانهای مختلفی حرف میزنند که عربی هم یکی از این زبان هاست ، واقوام مختلفی درسودان زندگی میکنند که مهمترینش دو قوم عرب و آفریقایی هست ، عربهای سودانی رنگ پوست شون از آفریقایی ها روشن تره ، و از چندین قرن قبل از اسلام در اونجا قبایل عرب زندگی میکردن چون در مجاورت عربستان قرار داشته
پاسخ
حمیدرضا
-
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اتفاقا بسیاری از مردمان قرقیز و باشقیر و قزاق و بیشار ایغور ها قیافه هاشون شبیه مردم ایران و خصوصا آذربایجانی هاهست ، همین الان در جنوب چین مردم ایرانی تباری وجود دارند که معروف هستن که اجدادپدری شون ایرانی بودن ولی از لحاظ ظاهر و قیافه هیچ شباهتی به ایرانی ها ندارن ، دلیلش هم اینکه ژن نژاد زرد و هاپلو گروپ مربوط به نژاد زرد به بقیه ژن ها قبله داره یعنی اگه یک خانم زردپوست چینی با یک آقای ایرانی ازدواج کنه بچه شون شبیه چینی ها میشه چون ژن نژاد زرد به بقیه ژن ها غلبه داره
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ملا به استحضار جنابعالی بی سواد برسانم صفویه کردتبار بود جد هفتم شیخ صفی الدین جناب فیروز زرین کلا از کردهای سنجار عراق بود که به اردبیل تشریف آوردند و شافعی مذهب بودند
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دختر عباس میرزای قاجار در هنگام اشغال تبریز توسط قوای روس در میدان جنگ شهید میشه ، فقط کافیه این شاهزاده خانم تُرک رو با دخترای رضاپالان دوم مقایسه کنید تا فرق تُرک و عاریایی رو بفهمید ، هدف از جعل هویت دروغین فروفرومایه ومتعفن عاریایی برای ترکهای ایران فقط گرفتن هویت قومیتی اونها نیست بلکه هدف اصلی گرفتن غیرت و شرافت ترکهای ایران هست و تبدیل اونها به افرادی فرومایه و بی اخلاق هست همون‌طور که خاندان رضاپالان هستن
پاسخ
حسین
-
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
برای کسی که می فهمد هیچ توضیحی لازم نیست اما برای کسی نمی فهمد هر توضیحی اضافه و بی فایده است ،الان تویه محمدرضا نفهمی و هر توضیحی اضافه و بی فایده است چون شیر ناپاک خوردی
پاسخ
علی قاسمی
-
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
جنس روباوافورمیزنن این میشه که وقت بیشترمیزاره
پاسخ
علی قاسمی
-
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دمت گرم ‌‌راست گفتی ‌.اصلا به تووبماچه دنیا..کلاه خودمان رونگه داریم هنرکردیم
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
راشت میگی داداش من خودم یه زمانی جنس خوب میزدم حوصله ام مشل محمدرضا زیاد بود و حشابی تو مجالس حرف چرت و پرت میزدم.داداش محمدرضا حالا تو هم مشل حوانی های من هشتی خیال می‌کنی گل می گی اما چرت و پرت میگی
پاسخ
داریوش
-
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مزخرفاتی که شما پانترک ها می گید فقط تو کیسه خودتان پیدا میشه و هیچ گونه پایه و اساس علمی و فرهنگی و تاریخی ندارند
پاسخ
رشید
-
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بحث با پانترک ها مانند کوبیدن آب در هاون بی فایده است چون با منطق و علم مطالب خودشان را بدست نیاوردند بلکه با دروغ و تحریف و شارلاتان بازی و غارت و دزدی و آدم کشی به وجود آمدند
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟